»Namesto da bi po junijski ustavni zaščiti uporaba slovenskega znakovnega jezika postala nekaj samoumevnega in dostopnega, brez omejevanja, se je novo šolsko leto za nekatere gluhe dijake v integraciji začelo v 'tišini'. Na prvi šolski dan so namreč ostali brez tolmača.«
»Šole ne zagotavljajo popolne navzočnosti tolmača, kar predstavlja diskriminacijo gluhih otrok pri dostopu do izobraževanja.«
»Na Gimnaziji Celje - Center imamo danes dvojni praznik ... 8. marec, dan žensk, in pa 'tretji' prvi šolski dan v tem šolskem letu, po 1. septembru, ko smo vsi prvič sedli v šolske klopi, 22. februarju, ko so se po 16. tednih vrnili maturantke in maturanti, in današnji, ko so se vrnili tudi dijaki nižjih letnikov. Šola je končno oživela v smehu in radosti ob ponovnem snidenju.«
»Po vpisu slovenskega znakovnega jezika v ustavo sem zagotovo mislila, da se bodo stvari vsem nam dijakom, študentom, učencem odprle, vendar je bil prvi udarec že 1. septembra, ko so gluhi otroci ostali brez tolmača. In to je bil za nas ogromen šok, da kljub tej ustavni spremembi te pravice ni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju